Czy modlisz się o cud w urzędzie skarbowym?

19 maja po północy audycję w Radiu Maryja prowadził o. Piotr Andrukiewicz. W którymś momencie zadzwoniła słuchaczka, Jola X, zatroskana sprawą zbliżających się wyborów:

– Proszę ojca, ja chciałam poruszyć taką kwestię wyborów, że moim zdaniem te wybory trudno skontrolować, te komisje, które działały i będą dalej działać. Ci sami ludzie będą w komisjach wyborczych i podejrzewam, że to wszystko będzie sfałszowane. (…)

Trudno było zaprzeczyć, bo to poglądy, które Radio Maryja od lat wbija słuchaczom do głowy, więc o. Andrukiewicz skomentował tak:

– Słusznie, słusznie, myślę, że podzielamy wszyscy tę troskę, bo różne cuda się dzieją nad urnami.

Ale nie był to ostatni cud tego wieczoru. Następny zadzwonił zawodowy kierowca, który opowiadał:

– 13 maja,  w rocznicę zamachu na papieża moje dwie siostry starsze poprosiły mnie żebym jechał z nimi do Częstochowy. (…) Wracam, wiedziałem, że znajomemu nuszę oddać troszeczkę pieniążków nie bardzo wiedziałem skąd je wziąć, nagle dzwoni do mnie młodszy syn (…) przyszły – jego zwrot podatku z urzędu skarbowego i mówił, że tamte 400 zł są dla ciebie. Proszę ojca, jak do dzisiaj, no mówię, no nie wiem, no nie spodziewałem się…!

– To są naprawdę prawdziwe cuda, które się dokonują, czasami próbujemy mówić, że to jakieś tam przypadki i tak dalej, ale to są znaki takie, znaki bożej opatrzności! – potwierdził skwapliwie o. Andrukiewicz.

– Ja bym się nigdy nie spodziewał, proszę ojca – kontynuował słuchacz – ja nawet bym go nie poprosił, ja nawet bym nie pomyślał, ja nawet zapomniałem o tym, że on tam coś ma takiego. (…) A tu nagle telefon. Byłem przeszczęśliwy i do dzisiaj żyję tym, że jednak coś, co cały czas wpajałem im … że gdzieś jednak to się odezwało. (…) Jadę, wracam, słucham teraz RM i cały czas żyję tym, że ni stąd ni zowąd doczekałem takiego małego cudu, takiego czegoś za co jestem naprawdę serdecznie wdzięczny, uważam tylko, Panu Bogu.

Ja mojego cudu oczekuję w lipcu.

Fragment audycji z tymi wypowiedziami.

Informacje o rafalmaszkowski

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rafał_Maszkowski
Ten wpis został opublikowany w kategorii katolicyzm, Radio Maryja i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Czy modlisz się o cud w urzędzie skarbowym?

  1. zzhistoryk25 pisze:

    I znów Pan się wyśmiewa i podjudza to Pan uważa tych ludzi za głupków.Mam Pan problem z wiarą to nie trzeba jej tak nienawidziec .Ubolewam nad Panem , lepiej walczyc o paszanowanie dla homoseksualistów. Myślę że Pan ma problem . A TAKIE PRYMITYWNE PODSZCZUWANIE ŚWIADCZY O PANA WEWNĘTRZNYM PROBLEMIE.

  2. aga-mn pisze:

    Ja za swój cud mam zamiar kupić w tym roku aparat fotograficzny. Mam jednak wrażenie, że dziękować zań powinnam swojej księgowej a nie bożej opaczności :)
    Swoją drogą czy to prawda, ze ojciec bokser ma doktorat? I czy on te głupoty mówi z przekonania czy cynicznie?

Skomentuj

